„Tänane kriis on meie sektorit väga tugevalt mõjutanud ning toorainete, transpordi ja tööjõu kallinemine jõuab enam ja enam riiulis olevate hindadeni,“ ütles Tridens AS juhatuse esimees Janno Hert.
Tridens AS juhatuse esimees Janno Herti sõnul läheb neil alkoholi müük täna plaanipäraselt. Teatud kaubamärkidega on vastavates kategooriates turuliidri positsioon säilinud ning osaliselt ka tõusnud. “Loomulikult on näha mõne kaupmehe tellimustel oleva koguse või siis tellimuste sageduse vähenemist, aga see on seotud sellega, millises aastaajas hetkel oleme. Suveterrassid on suletud ja tarbijad on kogunenud siseruumidesse,” ütles ta. Herti sõnul on tore näha ka seda, et HoReCa sektor saab jälle piirangutevabalt tegutseda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.