• 27.02.23, 12:28

Eestlaste arendatud nutikas pudeliavaja ühendab tootja ja tarbija

Tarbijate käitumist kaardistav platvorm Wecheer pakub joogitootjatele nutika pudeliavaja teenust, millega on võimalik jäädvustada iga avatud õlle aeg ja koht reaalajas. Eestis arendatud nutika seadme andmete põhjal saab tootja sihtida müügikampaaniaid ja teha klientidele just nende eelistusi teades sooduspakkumisi.
Eesti arendatud nutikat pudeliavajat kasutatakse aktiivselt Vietnami baarides
  • Eesti arendatud nutikat pudeliavajat kasutatakse aktiivselt Vietnami baarides
Innovaatilise turundustööriista lugu sai alguse Šveitsis, kus kolm sõpra leiutasid esmalt lihtsalt lõbusa ja nutika vidina - õllepudeliavaja, millega sai pudelit avades saata sõprade telefoni virtuaalse ”Terviseks!” Noored panid oma idee välja ühisrahastuse platvormile Kickstarter ning eduka kampaania järel valmis esimene algeline versioon. Kuid tootel oli vajakajäämisi, mistõttu tuli leida tugev IoT pädevusega partner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele