• 04.05.23, 14:10

Eesti ettevõtjad ostavad kaks Tallinna hotelli ja viivad need Accori brändide alla

Seni peamiselt kinnisvara arenduse valdkonnas tegutsenud ettevõtjad Madis Mägi ja Janno Parik sõlmisid lepingu Tallinnas L’Embitu ja L’Ermitage hotelli ostuks ja hakkavad neid edaspidi opereerima maailma ühte suuremasse hotelligruppi Accor kuuluvate kaubamärkide Mövenpick ja ibis Styles all.
Hotelle L’Embitu ja L'Ermitage hakkavad opereerima uued omanikud.
  • Hotelle L’Embitu ja L'Ermitage hakkavad opereerima uued omanikud.
  • Foto: Duco
L’Embitu ja L'Ermitage hotelli senine omanik Igor Jakobson annab hotellide opereerimise uutele omanikele. Ostjateks on Eestis seni peamiselt kinnisvaraarendusega tegelevatele ettevõtjatele Mägile ja Parikule kuuluvad valdusettevõtted. Ettevõtte ülemineku lõpuleviimise tingimuseks on Konkurentsiametilt vastava loa saamine. Konkurentsiameti menetlus loa andmiseks kestab eelduslikult ligikaudu üks kuu. Tehingu hind on poolte kokkuleppel konfidentsiaalne.

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.23, 09:42
Accor avab oma uue brändi Ida-Euroopa esimese hotelli Tallinnas
Üks maailma suurimaid hotellifrantsiise Accor esitles oma portfelli uut kaubamärki Handwritten Collection, mille all avatakse Ida-Euroopa esimene hotell Tallinnas. Oru Hub Hotel Handwritten Collection võtab uue nime all esimesed külalised vastu juba selle aasta juunis.
Uudised
  • 13.01.22, 13:21
Accor avab Tallinnas uue hotelli
Üks maailma suurimaid hotellifrantsiise Accor laiendab oma Baltimaade portfelli Eestis uue kinnisvara projektiga. Kontsern on sõlminud lepingu PalmGrupp OÜ’ga, et avada uus hotell Tallinna Lennujaama lähedal.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele