• 20.06.23, 14:04

Coca-Cola villija ostis 220 miljoniga tuntud Soome vodkabrändi

Londonis ja Ateenas noteeritud karastusjookide villija Coca-Cola Hellenic Bottling Company (Coca-Cola HBC) teatas 220 miljoni dollariga Finlandia Vodka kaubamärgi ostmisest firmalt Brown-Forman.
Finlandia Vodka pudelid poe riiulis.
  • Finlandia Vodka pudelid poe riiulis.
  • Foto: Arno Mikkor
Coca-Cola HBC börsiteate kohaselt viiakse tehing lõpule aasta teises pooles ja see sõltub ka konkurentsiametnike heakskiidust.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.23, 08:15
Innovatsioon joogitööstuses aitab tarbija muutuvate ootustega kaasas käia
Eelmise aasta parima uudistoote tootja oli A. Le Coq. Nimelt valis NielsenIQ parimaks just nende Barbarissi limonaadi. Uute toodete arendamisest räägib A. Le Coqi turundusjuhi Katrin Vernik.
Uudised
  • 08.06.23, 13:20
Uuring: Alkoholi tarbimine on 2019. aastast järjest kasvanud
2022. aastal tarbisid Eesti elanikud alkohoolseid jooke ühe täiskasvanu (vanuses 15+) kohta absoluutalkoholiks arvestatuna keskmiselt 11,2 liitrit (+0,1 liitrit), selgub sotsiaalministeeriumi tellimusel valminud Eesti Konjunktuuriinstituudi uuringust.
Uudised
  • 13.06.23, 14:00
Balmerk Estonia: ühest kriisist teise kriisi
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele