• 19.06.23, 16:51

Keerulise aasta järel suurendab hulgimüügifirma Eugesta tõhusust inimtööjõu vähendamise teel

Eesti suurimaid jaekaubanduskette teenindav hulgimüügifirma Eugesta Eesti kasvatas kasumit. Töötajatele konkurentsivõimelise palga maksmiseks on järgmisel aastal aga plaanis tõsta tõhusust ja digitaliseerituse taset inimtööjõu osakaalu suurendamata.
Eugesta Eesti suurimad kliendid on Eesti juhtivad jaekaubandusettevõtted.
  • Eugesta Eesti suurimad kliendid on Eesti juhtivad jaekaubandusettevõtted.
  • Foto: Eugesta Eesti
Majandusaasta aruandest selgus, et aasta 2022 oli ettevõtte jaoks väga keeruline. Pärast rasket pandeemiaperioodi algas Ukrainas sõda. Eesti inflatsioon oli keskmiselt 19,4% ja lisaks muudele ebasoodsatele majandusmõjudele Ukraina sõja põhjustatud energiašoki tõttu kahanes Eesti majandus hinnanguliselt 0,5%.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.23, 14:00
Balmerk Estonia: ühest kriisist teise kriisi
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
Uudised
  • 09.06.23, 10:48
Hulgimüügiettevõtte Sanitexi kahjum oli viimase kaheksa aasta suurim
Möödunud aastal oma kolmanda PROMO Cash&Carry poe avanud hulgimüügiettevõte Sanitex kahjum süvenes. vaatamata sellele plaanib ettevõte jätkata innvesteeringuid, et muuta protsesside juhtimine efektiivsemaks.
Uudised
  • 01.06.23, 11:34
Mitmekülgne kosmeetika hulgimüüja Sirowa Tallinn maksis kopsakat dividendi
Hoolimata tuntavalt tõusnud tööjõukuludest teenis rahvusvaheline kosmeetika, parfümeeria, juuksehooldusvahendite ja mitteretseptiravimite hulgimüüja Sirowa Tallinn kasumit ning omanikud said sellest osa kopsaka dividendi näol.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele