• 15.02.24, 12:54

Erilised vastlakuklid kasvatavad ettevõtja müügitulu kahekordseks

7,5 euroseid vastlakukleid pakkuv ettevõtja selgitab, et toodetega lahendati klientide jaoks üks oluline probleem.
Healthy Sweets OÜ naudib veebruaris tavapärasest lausa kaks korda suuremat käivet. Foto:
  • Healthy Sweets OÜ naudib veebruaris tavapärasest lausa kaks korda suuremat käivet. Foto:
Nädala alguses levis pilt kaubandusest, kus oli müügil vastlakukkel hinnaga 7.5 eurot tükk. Kuklite hind pole aga magusasõpru heidutanud ja neid pakkuv väikeettevõte Healthy Sweets OÜ naudib veebruaris tavapärasest lausa kaks korda suuremat käivet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele