3. mail toimunud E-smaspäeva lehte külastas ööpäeva jooksul 31 500 erinevat inimest, see on 23% võrra vähem, kui märtsikuus toimunud E-smaspäeva - siis külastas ametlikku kampaanialehte 41 000 inimest.
Lisatud kaupluste, Maksekeskuse ja Montonio kommentaarid!
Masust hoolimata kogusid E-smaspäeval osalevad kauplejad 3-4 korda suurema müügitulu kui tavapäevadel. Kaardistasime mitme tuntud veebikauplejaga värsked müügitulemused ja rääkisime Maksekeskuse ning Montonioga turutrendidest.
Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud aasta esimesel E-smaspäeval osaleb üle 300 veebipoe. Seekord paistab silma, et kauplejate allahindlused on väga helded.
Eesti E-kaubanduse Liidu üldkogu valis liidule järgmiseks kaheks aastaks uue 13-liikmelise juhatuse. Liidu juhatuse esimehena alustab Henri Kruusel (Sportland) ning aseesimehena Mait Mäesalu (Solutional OÜ).
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.