Prisma lõpetas aasta kahjumiga. Jätkatakse kauplustesse investeerimisega
Prisma Peremarketi juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on olnud väga rasked aastad, kus müügimahud on olnud pikalt languses ning tarbijate kindlustunne on olnud negatiivne, kuid on näha trende positiivsuse suunas.
Alarotu rääkis, et olenemata sellest, et üldiselt kõik hinnad tõusid, siis nemad alandasid kaupade hindu perioodil nii veebruaris, märtsis kui ka aprillis.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Mõned inimesed soovivadki öösel töötada ja vähem klientidega suhelda, iseloomustas Prisma personalidirektor Marén Penu võimalusi, mida ööpäevaringselt avatud kaupluseketis töötamine kaasa toob.
Eesti Panga tööturu ülevaatest selgus, et üha enam pensioniealisi soovib edasi töötada. Uurisime, millistes jaekauplustes töötab kõige enam eakaid ja kuidas näevad tööandjad trendi mõju ise.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.