• 12.07.24, 13:28

Rimi Baltikumi kogemus: digitaliseerimise valikud, võidud ja tagasilöögid

Rimi teeb digivaldkonna arendused Baltikumi-üleselt ning Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusdirektori Maris Rannuse sõnul tuleb alati arvestada ka kultuurilise taustaga.
Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusjuht Maris Rannus jagas Rimi digitaliseerimise õppetunde ja väljakutseid.
  • Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusjuht Maris Rannus jagas Rimi digitaliseerimise õppetunde ja väljakutseid.
  • Foto: Raul Mee
Rannus rääkis Pärnu Tarneahelakonverentsil, mida nad on viimastel aastatel digitaliseerimisel ära teinud ning millised on olnud tagasiöögid.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.24, 11:52
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Uudised
  • 31.05.24, 11:50
Rimi laiendab noortele suunatud tervisliku toitumise programmi üle Eesti
Rimi lõi järgmiseks kooliaastaks üle-eestilise terviseprojekti, mis kasvas välja koostööst Mustamäe riigigümnaasiumiga. Koolidesse jõuavad tasuta veebipõhised tunnid ning rändnäitus, mis toovad tervisliku toitumise teema huvitava nurga alt kõikide Eesti noorteni.
Uudised
  • 21.05.24, 16:42
Rimi IT-juht töötajateta poe loomisest: nagu ehitaks panka
Rimi esimene mehitamata pood on poepidajale põhjustanud peavalu, sest kõik ei ole töötanud nii nagu peaks.
Uudised
  • 07.05.24, 10:35
Rimi asendas riidekotid nutikottidega
Rimi esitles uusi nutikaid jätkusuutlikke poekotte, mis asendavad kuuks ajaks tavapärased riidest poekotid.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele