Rimi Baltikumi kogemus: digitaliseerimise valikud, võidud ja tagasilöögid
Rimi teeb digivaldkonna arendused Baltikumi-üleselt ning Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusdirektori Maris Rannuse sõnul tuleb alati arvestada ka kultuurilise taustaga.
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Rimi lõi järgmiseks kooliaastaks üle-eestilise terviseprojekti, mis kasvas välja koostööst Mustamäe riigigümnaasiumiga. Koolidesse jõuavad tasuta veebipõhised tunnid ning rändnäitus, mis toovad tervisliku toitumise teema huvitava nurga alt kõikide Eesti noorteni.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.