Uue pakkeliini käivitamisega lõpetas Nõo Lihatööstus ämbrite kasutamise ning võtab järk-järgult kasutusele uudsed keskkonnasõbralikumad pakendid, mille tulemusel suureneb ka toodete säilivusaeg.
„Keskkonna säästmise nimel paneme kõik oma lihatooted nüüd pehmesse pakendisse ja loobusime täielikult ämbrite kasutamisest. Selle sammuga vähendasime šašlõki pakendi kogust suisa 4 korda ja seeläbi ka toodete transpordile kulutatavat CO2 heitkoguseid,“ ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Erakordselt soe maikuu kasvatas osa grilltoodete müüki mullu kevadega võrreldes viiendiku võrra. Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehe Simmo Kruustüki sõnul suurendas eestlaste grillirõõmu ja lihatarbimist ka mõningane hinnalangus.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.