Seisan nõupidamisruumis paarikümne silmapaari ees, mu käed tõmbuvad niiskeks, süda peksab ja kõhus on kahtlane tunne. Tundub, et kõik, mida plaanin öelda, on kadunud meelest. Kas ma ikka saan hakkama?!
Usun, et olenemata sellest, kui kogenud esineja te olete, tulevad need aistingud ja reaktsioonid teile tuttavad ette. Keha annab märku, et tajutav ohuolukord on teie ees ja tarvis on tegutseda.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.