• 14.08.24, 16:00

Montonio ja Unisend lõid käed

Euroopa makse- ja e-kaubanduse lahenduste pakkuja Montonio teatab strateegilise partnerluse sõlmimisest Unisendiga, Leedu Posti Baltikumi-ülese pakiveo võrgustikuga.
Unisend tõi oma kaubamärgi turule Eestis ja Lätis 2024. aasta alguses.
  • Unisend tõi oma kaubamärgi turule Eestis ja Lätis 2024. aasta alguses.
  • Foto: Unisend
Selle koostööga toetab ettevõte oma eesmärki lihtsustada e-kaubandust. Nüüdsest saavad Montonio kaupmehed Baltikumis kasutada Unisendi logistikateenuseid otse Montonio platvormi kaudu, eraldi lepingut sõlmimata.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.24, 18:29
90% Eesti pakiautomaatidest asuvad samas piirkonnas
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostatud analüüsi alusel asub 90% pakiautomaatidest samas piirkonnas ning väga tihti ka üksteisele väga lähedal. Millised olid analüüsi peamised leiud ja järeldused, kirjutab Taavi Kurvits ministeeriumi regionaalarengu osakonnast.
Uudised
  • 23.04.24, 13:02
Alustas uus pakiautomaatide pakkuja
Eesti pakiveoturul alustas oma tegevust uue tulijana Unisend.
Uudised
  • 05.06.24, 11:48
Coop Pank võttis kasutusele Montonio e-kaubanduse makselahenduse
Coop Pank võttis esimese pangana kasutusele Eesti idufirma Montonio Finance loodud e-kaubanduse makselahenduse, mis suurendab makselahenduste valdkonnas konkurentsi ja tagab seeläbi e-kaupmeestele suurema valikuvõimaluse.
Uudised
  • 29.11.23, 10:34
Montonio alustas koostööd Venipakiga
Makselahenduste pakkuja Montonio alustas koostööd rahvusvahelise pakiveoettevõttega Venipak. Teenus on saadaval Eestis, Lätis ja Leedus ning kaupmehed saavad kasutada kõiki Venipaki tarnemeetodeid, sealhulgas kontaktivabu pakiautomaate, pakipunkte ja kullerteenust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele