• 04.09.24, 15:16

Poevaraste uus taktika: oma lapsi kasutatakse petteks või kaasosalisena

Viimastel kuudel on sagenenud juhtumid, kus avalikus ruumis liikuv näiliselt ontlik perekond on tegelikult profivaraste grupp, kus lapsi kasutatakse nii-öelda töövahendina, hoiatab üle Eesti suurte poekettide kauplusi valvav Viking Security.
Poevaraste uus taktika: oma lapsi kasutatakse petteks või kaasosalisena
  • Foto: Pixabay
Viking Security mehitatud valve juhi Juhan Aia sõnul pole elukutseliste varaste poolt varguse varjamiseks laste kasutamine täiesti enneolematu, aga hiljuti on sellised lapsi ohtu seadvad juhtumid oluliselt sagenenud.

Seotud lood

Uudised
  • 17.07.24, 09:00
Leedu toidupoed otsivad viise varastega võitlemiseks
Leedu suured toidupoed otsivad viise, kuidas võidelda varastega, kes on muutnud järjest nutikamaks ja jultunumaks.
Uudised
  • 21.02.24, 09:30
Vargad kolivad väikestest kauplustest keskustesse?
Kui varguste arv toidukauplustest on näidanud tõusutrendi juba aastaid, siis viimasel ajal on märgata, et varastatakse korraga järjest suuremate summade eest ja möödunud nädalal oli mitu vargust ka kaubanduskeskustes.
Uudised
  • 26.05.23, 11:32
Vägivaldsed vargused võtavad võimust
Üle Eesti nii laiatarbekettide kui brändikauplusi valvava Viking Security andmetel on aasta esimestel kuudel vägivaldsed intsidendid kõigis suuremates linnades mitmekordistunud, varguskatsete arv oluliselt kasvanud ning meeste kõrval aktiivseks muutunud ka naisvargad.
Uudised
  • 03.10.22, 09:51
Poevargused on tõusuteel – 5 soovitust ettevõtjale, kuidas neid vältida
Selle aasta esimese üheksa kuuga on Eesti jaekaubandus kandnud varguste tõttu eelmise aastaga võrreldes 10% rohkem kahju, aga iga kaupmees saab ka vähese kuluga ise oma poe vargakindlamaks muuta, selgitab Viking Security mehitatud valve valdkonnajuht Juhan Aia.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele