Piirkondlike tarbijaühistute toetustegevus tõi rahvusvahelise tunnustuse
Riias kuulutati Brand Capital uuringu tulemusena välja Balti riikide populaarseimad kaubamärgid ning kõige inimlikuma brändi tiitli kaksikvõidu Eestis võitsid Coopi kauplusekett ning Coop Pank.
Coop on Eesti suurim ja vanim toidu- ning esmatarbekaupade kett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust. Foto: Coop Eesti
Brand Capitali uuringu juhi Lelde Dālmane sõnul näitab kõige inimlikuma brändi tunnustus seda, kuivõrd kliendid näevad, et ettevõtte annab ühiskonnale tagasi. „Küsisime enam kui 3000 inimeselt ligikaudu 600 erineva kaubamärgi kohta ning kõige inimlikuma brändi väljaselgitamiseks palusime inimestel vastata, kas ettevõte on sotsiaalselt vastutustundlik ja hoolib ühiskonnast,“ tõi Dālmane näite.