• 24.01.25, 09:49

Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku

Lidl Eesti teatas, et tõstab selle aasta 1. märtsist kõikide poetöötajate palka. Kokku suurendatakse Lidl Eesti töötajate palgafondi ligikaudu 1 080 000 euro võrra. Samas avatakse ka mitu uut poodi, kuhu uusi töötajaid värvatakse.
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
  • Foto: HARRY TIITS
Poetöötajate palkade tõstmise otsus langetati nii elukalliduse tõusu kui ka Lidli lubaduse valguses maksta jaekaubandussektori parimat palka.

Seotud lood

Uudised
  • 25.11.24, 10:02
Palgatõus kaubanduse sektoris jäi keskmisest madalamaks
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk kaubanduse sektoris 2024. aasta kolmandas kvartalis 1716 eurot, mis on 6,5% kõrgem, kui samal ajal möödunud aastal. Keskmine brutopalk üldiselt tänavuse aasta kolmandas kvartalis oli 1959 eurot ning see tõusis aastaga 8,1%.
Uudised
  • 14.10.24, 10:50
Müügisektor seisab silmitsi suurimate palgakääridega
Töökuulutustes pakutav keskmine brutopalga vahemik oli 2024. aasta kolmandas kvartalis 1686–2324 eurot ehk 12% rohkem kui 2023. aastal samal ajal, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Teise kvartaliga võrreldes kerkisid palgapakkumised 8%.
Uudised
  • 03.09.24, 15:40
PALGARAPORT | Kaheksas maakonnas tegi teenindajate palk suure hüppe ülespoole
Statistikaameti teise kvartali palgaraport paljastas, et kaubandusvaldkonna kassapidajate-klienditeenindajate palgad on aastaga teinud suure hüppe ülespoole - keskmine mediaanpalk on tõusnud 9,2%. 8 maakonnas kasvas teenindajate palk üle 10% ning Raplamaa teenindajate palgakasv oli märkimisväärne.
Majandustulemused
  • 02.09.24, 10:00
Lidl kasvab jõudsalt, lähenedes Prismale ja OG Elektrale
Lidl kasvas viimasel majandusaastal konkurentidest kiiremini, lähenedes käibelt suurematest jaekettidest Prismale ja OG Elektrale.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele