Poed täiesti kinni ei lähe, kuid mõni kaubagrupp võib kiiremini otsa saada, näiteks puu- ja juurviljad.
Foto: Andras Kralla
Hinnanguliselt osaleb streigis kokku ligi 70 000 töötajat ja juhti ning mõjutatud on umbes 3000 kauplust üle Soome. Streigi põhjus on kollektiivlepingute üle peetavad keerulised läbirääkimised, mis seni pole kokkuleppeni viinud, vahendab Soome rahvusringhääling Yle.
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.