• 17.02.25, 11:57

Soome kaubandussektor alustas nädala lõpuni kestvat streiki

Soome kaubandussektoris algas sel nädalal ulatuslik streik, millele järgneb kohe teine – alguses streigivad logistikud, hiljem toidupoodide töötajad.
Poed täiesti kinni ei lähe, kuid mõni kaubagrupp võib kiiremini otsa saada, näiteks puu- ja juurviljad.
  • Poed täiesti kinni ei lähe, kuid mõni kaubagrupp võib kiiremini otsa saada, näiteks puu- ja juurviljad.
  • Foto: Andras Kralla
Hinnanguliselt osaleb streigis kokku ligi 70 000 töötajat ja juhti ning mõjutatud on umbes 3000 kauplust üle Soome. Streigi põhjus on kollektiivlepingute üle peetavad keerulised läbirääkimised, mis seni pole kokkuleppeni viinud, vahendab Soome rahvusringhääling Yle.

Seotud lood

TOP
  • 14.02.25, 12:27
TOP 15 | Kaks suurt jaeketti tegid ägedad tulemused, teised tammuvad paigal
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
TOP
  • 14.02.25, 13:55
Restoranide TOP 129 | “Keskklassi jääb aina vähemaks”
Tänavuse restoranide TOP-i vallutajad tõdevad, et aina vähemaks jääb inimesi, kes väljas söömist endale lubada saavad.
Uudised
  • 14.02.25, 10:39
Lidl suurendab haaret: uksed avatakse seekord Võrus
Neljapäeval, 27. veebruaril avatakse Võrus aadressil Luha 12 kauaoodatud Lidli kauplus. Võru Lidl on ettevõttel juba kolmas 2025. aastal avatud pood.
TOP
  • 12.02.25, 10:59
Majutusasutuste TOP 86 | “Peale koroonakriisi oleks patt nuriseda”
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele