• 17.03.25, 11:17

Horeca sektori kindlustunne vähenes veelgi

Möödunud aasta ei olnud Horeca sektori ettevõtete jaoks erilsielt edukas – oma rolli mängisid siin vähenenud sisetarbimine ja käibemaksumäärade tõus Eestis ja Leedus.
Horeca sektori kindlustunne vähenes veelgi
  • Foto: Liis Treimann
Eesti väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE-d) kindlustunne pole aastaga vähenenud, näitab SEB läbi viidud Baltic Business Outlooki (BBO) uuring. Nii nagu mullu prognoosib tänavu käibekasvu 73% vastanud VKE-dest. Baltimaades valitseb suurim optimism Leedus.

Seotud lood

Uudised
  • 13.02.25, 12:44
Killu Maidla: täna on HoReCa sektoril hea maine, kuid mitte kauaks
Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu endine juht Killu Maidla selgitas, et täna on kogu sektoril väga hea maine, kuid kui ettevõtted töötavad ellujäämisrežiimil ja investeeringuteks raha ei ole, ei kesta hea maine kaua.
Uudised
  • 10.02.25, 10:32
Sanitexi värske juht soovib majandustulemuste parandamiseks oluliselt laieneda
Marijus Jankūnas, kes alustas teekonda Sanitexis 2005. aastal müügiesindajana, astus möödunud aasta lõpus ettevõtte juhi kingadesse ning peab täna olulisi laienemisplaane.
Arvamused
  • 20.02.25, 10:26
HoReCa liidu juht: riik tõmbab meil hinge kinni
Riigi rahandus ja majandus on kreenis, aga me ei tegele selle parandamise, vaid süvendamisega, suurendades ettevõtete ja ka riigi halduskulusid, kirjutab hotellide ja restoranide liidu (EHRL) tegevjuht Killu Maidla.
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”
Kinnisvaraettevõtjatele Marko Kullile ja Ahti Kiilile kuuluv kokteilibaar Butterfly Lounge teatas möödunud nädalal, et sulgeb jäädavalt oma uksed. Omanikud ise pole kommentare jaganud. Konkurentidele tuli aga uudis menuka kokteilibaari sulgemisest üllatusena.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele