Alates 1. aprillist asub Moller Mobility Groupi Balti regiooni juhi ja nõukogu esimehe ametikohale Izida Gerkena.

- Møller Mobility Groupi Balti regiooni juht Izida Gerkena
- Foto: Izida Gerkena, Moller Auto tegevjuht
Gerkena on pärit Lätist ning temast saab esimene kohalikku päritolu regiooni juht. Ta hakkab juhtima Moller Auto edasimüügivõrgu ja autode maaletooja Moller Baltic Import tegevust Baltikumis. Møller Mobility Group tegeleb Volkswageni, Audi, Škoda ja Seati maaletoomise, müügi, hoolduse ja finantseerimisega ja tegutseb lisaks Balti riikidele ka Norras ja Rootsis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
Eesti uute sõidukite turg alustas 2025. aastat ootuspäraselt rahulikult, kajastades autoturu hooajalisust ning uuest aastast kehtima hakanud automaksu mõju. Jaanuaris registreeriti 66,5% vähem uusi sõidukeid (M1 + N1 kategooriates) võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kui uudistest võib jääda mulje, et auto tuli kindlasti ära osta 2024. aastal, siis tegelikkuses on sellel aastal võimalused paremad ja ka hinnad pole eest ära liikunud.
Mootorsõidukimaks võib tuua ootamatu tagajärje: Balti riikide kasutatud autode müüja Longo Groupi müügidirektor Rainer Uukkivi näeb, et lisaks selle aasta alguse järsule automüügi langusele võivad paljud autoomanikud hakata edaspidi oma sõidukeid registreerimistasu tagasisaamiseks Lätti ja Leetu müüma.
Uus raadiosaade “Kaupmehe eduvalem” alustab Eesti jaekaubanduse hetke kuumima teemaga: toiduhinnad. Saatejuht ja kaupmeeste liidu tegevjuht Nele Peil vestleb tippjuhtidega, et välja selgitada, mis mõjutab seda, kui palju me poes maksame.