• 31.03.25, 13:48

Baltimaades on enim sääste lätlastel, eestlased napilt teisel kohal

Baltimaade elanikest omavad enda kinnitusel sääste 86% lätlastest, 82% eestlastest ja 71% leedulastest, selgus hiljutisest Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust.
Baltimaades on enim sääste lätlastel, eestlased napilt teisel kohal
  • Foto: Liis Treimann
Uuringu tellinud Bigbank Eesti juhi Jonna Pechteri sõnul selgus uuringust, et enam kui pooled Balti riikide elanikud hoiavad sääste endiselt tavalisel pangakontol. "Niisama kontol seisev raha on muidugi inflatsiooni eest täiesti kaitsetu. Eks mõistlike võimaluste puudumisel kadus inimestel aastatega harjumus ja isegi usk, et kodupangas võiks nende enda raha midagi teenida," tõi Pechter ühe peamise põhjusena välja käegalöömise meeleolu.

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.25, 15:11
Tarbijad eelistavad odavamat hinda isegi kvaliteedi arvelt
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 25.03.25, 10:36
Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele