• 03.04.25, 09:59

Autoturg ei ole endiselt automaksust toibunud, taastumine vaevaline

Transpordiameti uute sõidukite esmaregistreerimise statistika ütleb märtsikuu kohta, et turg ei ole endiselt automaksu kehtestamisest toibunud. Taastumise märgid on küll õhus, ent paranemise trend jätkub aeglases tempos.
Toyota Rav4 jätkuvalt populaarseim mudel
  • Toyota Rav4 jätkuvalt populaarseim mudel
  • Foto: Unsplash
Märtsi müügitulemused kinnitavad, et uute autode turg Eestis liigub pärast aasta alguse järsku langust aeglase taastumise kursil. Sõiduautode esmaregistreerimiste arv kasvas veebruariga võrreldes ligikaudu 46%, kuid jäi siiski 45% alla eelmise aasta märtsi tasemele.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.25, 13:47
Eestlased soovivad rentida sõidukeid ja nutitelefone
Eestis on viimastel aastatel toimunud märgatav nihe tarbijakäitumises – üha enam eelistatakse asjade väljaostmise asemel neid hoopis rentida.
Uudised
  • 11.03.25, 13:56
Iga kolmas kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu
Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, samuti on kasvanud laenu kasutamine kodutehnika ja elektroonikaseadmete soetamiseks.
Uudised
  • 03.02.25, 10:41
Autode registreerimistasu tagastamine võib käivitada sõidukite väljarände laine
Mootorsõidukimaks võib tuua ootamatu tagajärje: Balti riikide kasutatud autode müüja Longo Groupi müügidirektor Rainer Uukkivi näeb, et lisaks selle aasta alguse järsule automüügi langusele võivad paljud autoomanikud hakata edaspidi oma sõidukeid registreerimistasu tagasisaamiseks Lätti ja Leetu müüma.
Uudised
  • 20.02.25, 12:56
2030. aasta autoturu prognoos: suurima kasvu teevad elektriautod
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele