• 08.04.25, 12:07

Nielseni uuring: jäätisemüügi liidril on 40% turuosa

Kuigi Premia hoiab tugevat turupositsiooni, ei ole konkurents ettevõtte juhi Aivar Ausi sõnul jäätiseturul sugugi vaibumas.
Premia ASi juhatuse esimees Aivar Aus.
  • Premia ASi juhatuse esimees Aivar Aus.
  • Foto: Raul Mee
Premia Tallinna Külmhoone AS kasvatas Nielseni jaeturu-uuringu andmetel mullu jäätisemüüki, kindlustades ligi 40% turuosaga liidripositsiooni Eesti jäätiseturul.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.25, 10:19
Eesti parimaks toiduaineks kandideerib 155 toodet
Toiduliidu eestvedamisel valitakse tänavu taas Eesti parimat toiduainet. Populaarsele konkursile on 67 kodumaist tootjat esitanud 155 toodet, mille seast selguvad kategooriate võitjad sel nädalal.
Uudised
  • 12.03.25, 15:11
Tarbijad eelistavad odavamat hinda isegi kvaliteedi arvelt
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 12.03.25, 14:56
Baruto õlu, džinn, snäkid, marjad, DNA-testitud mesi – eestlaste tooted murravad järjest Jaapani kauplustesse
Jaapanis Tokyos toimub märtsi keskel mainekas toidu- ja joogimess Foodex, kus eksponeerivad oma tooteid koguni 11 Eesti ettevõtet.
Uudised
  • 07.04.25, 13:50
Vaata, millised kaubanduse ja HoReCa juhid esitati aasta parima juhi konkursile!
Tänavu esitati Eesti parima juhi konkursile 104 erinevat tippjuhti pea kõikidest ärivaldkondadest, neist 21 kandidaati kuuluvad kaubanduse ja HoReCa sektoritesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele