• 23.04.25, 12:49

Prisma reageerib sündimuskriisile ja langetab beebikaupade hindu

Prisma teatas, et langetab järk-järgult hindu tuhandetel toodetel. Esimese sammuna alandatakse rohkem kui 600 imikuhooldustoote hinnad.
Prisma Peremarket
  • Prisma Peremarket
  • Foto: Kaubandus.ee
„Siit-sealt on tulnud uudiseid, et jaeketid hakkavad hindu tõstma. Meie otsustasime minna teist teed,“ ütles Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. „Toodetele kõrgemad hinnad määrata ning seejärel lühiajalisi kampaaniaid korraldada on lihtne, aga meie soovime oma klientidele pakkuda stabiilsust.“

Seotud lood

Uudised
  • 18.03.25, 14:26
Mantinga juht Rain Palmiste private labelist: vastastikkuselt kasuliku koostööni jõuda on väga raske
Omamärgitoodete tootmisel on kõige olulisemaks osaks jaekettide ja tootjate omavaheline koostöö, mis oleks mõlemale poolele kasulik.
Uudised
  • 18.02.25, 15:24
Kristjan Anderson: jaekettide ühteheitmisteks pole veel õige aeg, kuid see aeg on tulemas
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson tõdes, et jaeketid on sunnitud lähiaastate jooksul oma kauplustevõrgustiku üle vaatama, võimalikud on ka üleostmised.
TOP
  • 14.02.25, 12:27
TOP 15 | Kaks suurt jaeketti tegid ägedad tulemused, teised tammuvad paigal
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Uudised
  • 14.03.25, 11:06
Sirje Potisepp: koduturul on omamärgitoode saatanast
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele