„Siit-sealt on tulnud uudiseid, et jaeketid hakkavad hindu tõstma. Meie otsustasime minna teist teed,“ ütles Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. „Toodetele kõrgemad hinnad määrata ning seejärel lühiajalisi kampaaniaid korraldada on lihtne, aga meie soovime oma klientidele pakkuda stabiilsust.“
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson tõdes, et jaeketid on sunnitud lähiaastate jooksul oma kauplustevõrgustiku üle vaatama, võimalikud on ka üleostmised.
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.