• 18.02.25, 15:24

Kristjan Anderson: jaekettide ühteheitmisteks pole veel õige aeg, kuid see aeg on tulemas

Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson tõdes, et jaeketid on sunnitud lähiaastate jooksul oma kauplustevõrgustiku üle vaatama, võimalikud on ka üleostmised.
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson
  • Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson
  • Foto: Selver AS
Keerulised olukorrad majanduses ei paku korduvaid mustreid. Suurem 2008. aasta lõpust kogetud langus ja sellele järgnenud taastumine mahtusid jaekaubanduses umbes kolme aasta sisse. Täna oleme languse haardes püsinud sama pika perioodi.
Soovid teada rohkem, kuidas läheb jae-ja hulgimüüjatel?
Loe rohkem kvartaliraportist!

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.25, 14:30
Milline jaekett tõstab palku kõige rohkem? Gross: paljud lubavad, kuid see jääb vaid jutuks
Palgakorrektuurid on ees ootamas pea kõiki ettevõtteid. Saa teada, kas ja kui palju kohalikud Eesti jaeketid töötajate palka tõstavad!
Uudised
  • 31.12.24, 09:22
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: kaubanduse konsolideerumine tooks kaasa soodsamad hinnad
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
TOP
  • 14.02.25, 12:27
TOP 15 | Kaks suurt jaeketti tegid ägedad tulemused, teised tammuvad paigal
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
TOP
  • 05.06.24, 08:45
Mis jaemüügifirmad kasvatasid käivet kõige kiiremini?
Äripäeva Infopanga jae- ja hulgimüügifirmade mai lõpus ilmunud kvartaliraportist selgusid muu hulgas kõige kiiremad jaekaubanduse käibe kasvatajad viimase nelja kvartali lõikes.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele