Hoiatus kaupmeestele: tellitud või välja saadetud toodete hinnad võivad tarne jooksul muutuda
Eesti importivad ja eksportivad ettevõtted satuvad üha sagedamini olukordadesse, kus kauba hind võib tarneperioodi jooksul muutuda. Selliste riskide eest saavad väikse- ja keskmise suurusega ettevõtjad end kaitsta.
„USA tariifipoliitika ja ebakindla maailmamajanduse tõttu on Eesti importivatel ja eksportivatel ettevõtetel sagenenud juhtumid, kus tellitud või välja saadetud toote hinda soovib teine osapool tarne jooksul muuta,“ ütles Luminori kaubanduse finantseerimisüksuse juht Andriana Koppel.
Rahvusvaheline laienemine on muutumas Eesti e-kauplejate jaoks järjest olulisemaks.Üheks lihtsamaks ja kiiremini rakendatavaks võimaluseks on Amazon, mis avab ukse miljonite klientideni üle maailma.
Hansapost teatas oma veebilehel, et sulgeb oma e-poe 30. aprillil 2025 kell 22.00, edaspidi on ettevõtte kaubavalik leitav Kaup24 e-poest, mis kuulub samasse kontserni.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.