• 15.04.25, 15:18

Veebikaubamaja Hansapost sulgeb uksed

Hansapost teatas oma veebilehel, et sulgeb oma e-poe 30. aprillil 2025 kell 22.00, edaspidi on ettevõtte kaubavalik leitav Kaup24 e-poest, mis kuulub samasse kontserni.
Veebikaubamaja Hansapost sulgeb uksed
  • Foto: Kaubandus.ee
Üle 28 aasta tegutsenud Hansaposti veebikaubamaja kirjutab oma veebilehel, et e-pood töötab kuni 30. aprillini kella 22.00-ni, peale seda ei ole leht enam kättesaadav ja tellimusi ei ole võimalik enam esitada.

Seotud lood

Uudised
  • 02.10.23, 08:54
Langusega võitlevad kaupmehed: käibemaksu tõus on praeguses olukorras halb uudis nii tarbijatele kui ka kaupmeestele
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus tõdeb, et käibemaksu tõus viib aastas inimeste taskutest hinnanguliselt 450–500 miljonit ja sunnib kindlasti vähem tarbima inimesi, kellel sääste pole.
Uudised
  • 19.04.23, 10:13
Kaup24 Marketplace avab oma müüjatele ka Soome turu
PHH Group, mis haldab Eestis e-poode Kaup24.ee ja Hansapost.ee ning Baltikumis kaubamärke Pigu.lt ja 220.lv, laiendab oma tegevust ja avab alates maist Marketplace’i Soomes.
Uudised
  • 23.05.23, 08:54
Veebipoodidest teeb Eestis oste kaheksa inimest kümnest
E-kaubanduse värske uuring toob välja, et veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86% Eesti elanikest.
Uudised
  • 16.09.22, 13:04
Hansaposti ja Kaup24 suur eesmärk on saada siinse piirkonna Amazoniks
Kaubandus.ee’le antud intervjuus rääkis PHH Grupi nõukogu liige ja Hansaposti asutaja Taavi Rajur, et nende nelja aasta plaan on kasvatada ettevõte käive kolmekordseks ning suurendada nende platvormil kauplevate ettevõtete hulka märgatavalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele