• 09.05.25, 08:00

Kaire Koik: kui sinu e-poes on klientidele erinevad hinnad, ei tule nad kunagi tagasi

Kui rääkida edukast e-poest, siis ei ole olemas üht kindlat valemit, mille abil klientide südamed võita. On aga hulk asju, mis võivad su teekonda kas toetada või juba eos ära rikkuda, rääkis Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik E-kaubanduse UX konverentsil.
Klick Eesti AS juhatuse liige Kaire Koik E-kaubanduse UX konverentsil
  • Klick Eesti AS juhatuse liige Kaire Koik E-kaubanduse UX konverentsil
  • Foto: Andras Kralla
Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik rääkis oma ettekandes, et veebipoe arendamisel on esmatähtis mõista, kust klient oma ostuteekonda alustab ning see juhtub tänapäeval enamasti mobiilist. „Kui teete uue poe, siis ärge alustage disainimist arvutiekraanilt. Kaks kolmandikku klientidest alustab täna mobiilist. Kui see kogemus lonkab, ei jõua nad kunagi arvutini,“ ütles ta ning rõhutas, et disainimist tuleks alustada väiksemast ekraanist ning lõpetada suuremate ekraanidega.

Seotud lood

Uudised
  • 08.05.25, 12:35
Homne päev kaubanduses – kas tehisaru korraldab rehvivahetuse ja puhkusereisi?
Digimaksete ja kaardilahenduse pakkuja Visa prognoosi kohaselt teevad 10 aasta pärast märkimisväärse osa meie ostuotsusest ja maksetest AI-assistendid. Näiteks ennustab Visa, et nende Intelligent Commerce lahendus volitab mitte nii kauges tulevikus inimeste eest ostlema AI-agendi, kes sobival hetkel iseseisvalt rehvivahetuse broneerib, tellib otse koju vajaliku nõudepesumasina varuosa või broneerib soojamaapuhkuse hotelli.
Uudised
  • 08.05.25, 09:50
E-teenuste ligipääsetavus viib enamate klientideni
E-keskkondade ja e-teenuste ligipääsetavus tähendab võrdsete võimaluste pakkumist erasektori teenuste kasutamiseks kogu elanikkonnale, olenemata nende vanusest, tervislikust seisundist või erivajadusest, rääkis Futuristi UI/UX-disainer ja -strateeg Andres Kostiv.
Uudised
  • 27.03.25, 14:26
Eesti E-kaubanduse Liidu uueks juhatuse esimeheks sai Kaire Koik
Eesti E-kaubanduse Liidu uueks juhatuse esimeheks valiti pika valdkonnakogemusega Kaire Koik.
Saated
  • 03.12.24, 14:35
Klicki juht: kliente käib vähe, raiskame iga päev vähemalt kaks tundi
Elektroonikapoe Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik selgitas, et kaubanduskeskused on õhtuti tühjad ning kokku raisatakse iga päev igas keskusel tööaega kui ka muud ressurssi kokku vähemalt kaks tundi.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele