• 16.05.25, 10:11

Bowlingukeskus Skylane avas T1 keskuses uksed

T1 keskuses avati HyperBowlingTM Skylane, kus lisaks bowlingule saab harrastada mitmeid teisi mänge. Skylane’i ruumides avas uksed ka lounge resto Zumin. Koguinvesteeringu maksumus oli ligi 2 miljonit eurot.
Bowlingukeskus Skylane avas T1 keskuses uksed
  • Foto: Maksim Toome
Uues 10-rajalises bowlingukeskuses on Eestis ainulaadne HyperBowlingu tehnoloogia, mille on loonud Itaalia–USA ettevõte QubicaAMF.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.25, 13:04
Tarmo Hõbe: jaekaubandus on taastumas, aga maksumuudatused võivad tekitada tormi
Eesti jaemüük on statistikaameti andmetel kasvanud neli kuud järjest ja esimene kvartal oli võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kolm protsenti plussis. Kaubandus on mõõnast üle saamas ning ettevaates sõltub palju maksumuudatuste mõjust, ütles T1 keskuse tegevjuht Tarmo Hõbe.
Uudised
  • 24.04.25, 09:59
Guido Pärnits: märts mõjus kainestavalt, ostjad jäid vaoshoituks
Balti regiooni suurimas kaubanduskeskuses Ülemistes möödus aasta algus vaoshoitult ja märts tõi kaupmeestele kainestava reaalsuse. Märtsikuu oli märgatavalt vaiksem kui mullu samal ajal – külastusi oli vähem ja ka kulutused kauplustes olid tagasihoidlikumad, rääkis keskuse juht Guido Pärnits.
Uudised
  • 04.04.25, 14:11
Margus Tinno: suuri kaubandusprojekte lähitulevikus kindlasti ei tule
Kaubanduspindade turul pole hetkel oodata murrangulisi arenguid – Eesti turg ei ole selleks lihtsalt valmis, rääkis Colliersi investeeringute nõustamise juht Margus Tinno Colliersi ärikinnisvara seminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele