Teeninduskogemus: tipus on internetipangad, põhjas toidupoed
Eesti elanikud hindavad ettevõtete veebikanalitest kõrgeimalt ja soovitaksid julgelt sõpradelegi Lux Expressi, Hansaliinide, IIZI kindlustuse, Swedbanki ja LHV veebikeskkondi, selgus Kantar Emori uuringust.
NPS soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud veebikanalites, oma sõpradele ja tuttavatele.
Hea kliendikogemus ei sünni protseduuride täitmisest, vaid ootamatutest, isiklikest ja inimlikest hetkedest, ütles teenusedisainer Jana Kukk Teeninduskonverentsil. Just keerulistel aegadel tuleb välja, kui väärtuslik on investeering elamuslikku teenindusse.
Paljud meist on kogenud hetki, kus tunneme end järjekordse numbrina – olgu see siis poes, kohvikus või restoranis. Kuid vahel juhtub midagi ootamatut: teenindaja tervitab nimepidi või küsib naeratades, kas võtate täna ikka oma lemmiku. See pisike hetk võib muuta kogu kliendikogemuse, ütles Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear.
Minu reaalne kogemus juhina ütleb, et üks asi, mida me kõik teame, aga piisavalt ei tee on üks-ühele vestlused oma inimestega, toob ühe näite Avang Keskuse looja Kaisi Kask.
Uuringufirma Dive viis Baltikumis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Eesti parima teenindustasemega kindlustuseks on ERGO kindlustus (91,78%), teisele kohale tuli BTA kindlustus (85,05%) ning kolmas koht kuulub IF kindlustusele (83,76%).
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.