• 20.05.25, 10:29

Valiti välja parima teenindusega kindlustusettevõte

Uuringufirma Dive viis Baltikumis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Eesti parima teenindustasemega kindlustuseks on ERGO kindlustus (91,78%), teisele kohale tuli BTA kindlustus (85,05%) ning kolmas koht kuulub IF kindlustusele (83,76%).
Ergo kindlustus
  • Ergo kindlustus
  • Foto: Äripäev
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Aastal 2025 teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustuse firmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada pakkumist kaskokindlustusele.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.25, 14:26
Teenusedisainer: hea kliendikogemus ei tule konveierilt
Hea kliendikogemus ei sünni protseduuride täitmisest, vaid ootamatutest, isiklikest ja inimlikest hetkedest, ütles teenusedisainer Jana Kukk Teeninduskonverentsil. Just keerulistel aegadel tuleb välja, kui väärtuslik on investeering elamuslikku teenindusse.
Uudised
  • 23.04.25, 14:13
Enefiti klienditeeninduse juht: silmast silma kohtumised on endiselt ääretult olulised
Suures ja tehnoloogiamahukas ettevõttes võib tunduda väljakutsuv luua personaalset ja sooja kliendikogemust, kuid Enefit on tõestatud, et see on võimalik. Kõik aga algab inimestest ja väärtustest, mida iga päev kantakse, kinnitas Enefiti klienditeeninduse juht Maaja Saluvee Teeninduskonverentsil.
Uudised
  • 02.05.25, 10:59
Kaisi Kask: teenindajatega tuleb teha üks-ühele vestlusi iga kuu
Minu reaalne kogemus juhina ütleb, et üks asi, mida me kõik teame, aga piisavalt ei tee on üks-ühele vestlused oma inimestega, toob ühe näite Avang Keskuse looja Kaisi Kask.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele