• 06.06.25, 14:34

Stokker: usaldusväärne tarne on tugevam argument kui madalam hind

Tarnekindlus ei ole enam konkurentsieelis, vaid hügieenitase – usaldusväärne ja läbipaistev tarneahel määrab, kas klient üldse jääb. Ärikliendi jaoks, kelle tulu sõltub tööriistast, ei ole ruumi riskiks.
Stokkeri müügi- ja turunudusdirektor Villu Valm ja Stokkeri tarneahela juht ja juhatuse liige Taivo Karu
  • Stokkeri müügi- ja turunudusdirektor Villu Valm ja Stokkeri tarneahela juht ja juhatuse liige Taivo Karu
  • Foto: Raul Mee
Stokker investeerib pidevalt e-kanalite arengusse, teenindusvõimekusse ja tarnekiiruse tõstmisse – et hoida kliendi usaldust ka seal, kus hind pole enam määrav, rääkis Stokkeri tarneahela juht ja juhatuse liige Taivo Karu Pärnu Tarneahelakonverentsil.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 19.05.25, 12:27
Bauhof Group kukkus kahjumisse
Ehitusmaterjalide ja aiakaupade jaemüügiturg kahanes 2024. aastal 3% võrra. Koos turu jahenemise ja tiheda hinnakonkurentsiga lõpetas Bauhof Group 2024. aasta kahjumiga.
TOP
  • 16.05.25, 11:11
Ehituskaupade müüjate käibe TOP 50 | Vaata, kelle kasv on suurim!
Ehituskaupade müügi valdkonnas näitab 2025. aasta algus mõõdukat taastumist. Käibenumbrid viitavad sellele, et turul on üldine kasvutrend, kuid arengud ettevõtete lõikes on erinevad.
Majandustulemused
  • 30.10.24, 17:01
Ehituskaupade müüja kasum kukkus, ent optimism säilib
Ehitussektor on kriiside tõttu olnud oluliselt mõjutatud, mistõttu on pea 30 aastat tegutsenud Karl Bilder pidanud rinda pistma kolossaalse kasumi kukkumisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele