IKEA jätkas laienemisega Eestis ning avas Pärnus 1500 ruutmeetrise väikepoe.
„Ajendatuna meie visioonist muuta paljude inimeste igapäevaelu paremaks, toome turule uusi põnevaid formaate, nagu väikepood, et täita oma külastajate vajadusi ja unistusi,“ lausus IKEA Baltikumi turu juht Inga Filipova. „Väikepoodide eesmärk on tuua IKEA kogemus inimeste elu- ja töökohtadele lähemale. Nii saavad kliendid meid külastada ka piirkondades, kuhu täissuuruses poe rajamine pole võimalik,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Inimesed on masstoodangust tüdinenud
Eesti mööblitootjad peaksid keskenduma tootmisele, mitte oma tehaseputkast otsemüügile, mis rikub turu tasakaalu ja segab spetsialiseeritud jaekaupmeeste tööd, leiab Diivaniparadiisi juht Ahti Rattasep. Samas rändab kohalik mööbel pigem välismaale ning Eesti poeriiulid täidavad Poola ja Hiina tooted.
Mitte ühegi poe uuendamiseks ei võeta palgalaenu - kõik tehakse oma rahaga
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
Tarbijad on ettevaatlikud, kulud kasvavad ja konkurents on tihedam kui kunagi varem. Võidavad need, kes suudavad kiiresti kohaneda ja targalt investeerida. Mööbliturul algab tänavu ellujäämismäng, rääkis On24 juht Arti Kütt.
On24 kogemus: AI-otsingu kasutaja ostab kolm korda rohkem tooteid, kui need kliendid, kes AI-d ei kasuta.
Sisustuskaubamaja on24 juht ja üks omanik Arti Kütt rääkis konverentsil, kuidas tehisaru rakendamine tegi nende e-poe veebiotsingu kliendi jaoks kümme korda kiiremaks.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.