• 22.08.25, 11:59

Suvised e-ostud hoogustusid kõige rohkem ühes vanuserühmas

Suvised ostuharjumused on põlvkondade lõikes üpris erinevad – noored teevad rohkem oste e-poodidest, samas kui vanemaealised jätavad pakiautomaadid sageli sootuks kasutamata, selgus Smartposti värskest tarbijauuringst. Kõige agaramad e-ostlejad jäävad vanusevahemikku 30-39.
Pakiautomaadid
  • Pakiautomaadid
  • Foto: Smartposti
Smartposti suvine tarbijauuring näitab, et kõige aktiivsemad e-ostlejad on 30–39-aastased Eesti elanikud. Koguni 41% neist ütleb, et nad teevad suvekuudel rohkem oste e-poodidest, näiteks soetavad enam hooajavarustust ja rõivaid. Ka nooremates vanuserühmades (18–29) on kolmandik vastajatest sama meelt.

Seotud lood

Saated
  • 05.08.25, 14:36
Mis on uus ostukogemuse trend, mille Zalando peagi käivitab?
Euroopa üks suurim e-kaupmees Zalando personaliseerib kliendikogemust, investeerib suuruse-soovitustesse ja kasutab tehisintellekti, et muuta ostlemine sujuvamaks ja tagastused täpsemaks. Kuidas täpsemalt, seda selgitab Zalando turuarenduse ja strateegia juht Mariliis Karu.
Uudised
  • 01.08.25, 10:00
Klick ei jookse kasvu järele – võidab see, kes juhib nutikalt
Klick Eesti finantsjuht Kaire Koik seisab igapäevaselt silmitsi kaubanduse põhiväljakutsega: kuidas tasakaalustada kasvavaid kulusid ja klientide aina teravamat hinnatundlikkust. Hindade tõstmine ei ole sageli valik, sest ostujõud jääb ettevõtte kulude kasvule alla.
Uudised
  • 05.08.25, 12:31
Eesti e-kaubandus peab ellujäämise nimel pingutama – konkurents kasvab, nõuded karmistuvad
Kaks kolmandikku eestlastest ostab kaupu otse Hiinast
Kohalikud e-kaupmehed kasutavad kavalaid võtteid, kuidas konkurentsis püsida, kuigi surve Hiinast on suur ja Euroopa Liit lajatas veebipoodnikele selga äsja veel ühe nõude juurde.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele