“Kui varem oli püsikliendikaart peaaegu iga ostja rahakotis ja digirakendused tundusid mugava lisana, siis nüüd soovivad kliendid aina enam, et lahendus pakuks neile reaalset vahetut väärtust ja see suunab kaupmehi oma lahendusi ümber hindama,” rääkis Baltikumi suurima kaubandustehnoloogiafirma StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko.
Coopi poolt juunis turule toodud mobiilirakendus jõudis kahe kuuga üle 100 000 eestlase taskusse ning seda on kasutatud rohkem kui poole miljoni tehingu tegemisel nii kliendikaardi registreerimiseks, kaupluses kaupade registreerimiseks kui ka ostude eest automaatselt maksmiseks.
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul kasutavad üle 200 tuhande kliendi ehk umbes 30% kõikidest kasutajatest plastist kliendikaardi asemel digitaalset Partnerkaardi äppi.
Tänavu kaardistatud lojaalsusprogrammide uuringust selgub, et Eesti inimeste jaoks on boonusraha kogumine üks kõige olulisem püsikliendiprogrammide hüve. Eriti oluline on see noorte inimeste jaoks. Olulisuselt teine hüve on vaid kliendikaardiga kehtivad eripakkumised. Kokku kaardistati uuringus 16 erisugust hüve, mida lojaalsusprogrammid Eesti turul pakuvad.
Üldine trend: Maxima maine langeb ja Rimi oma tõuseb kõigis kolmes Balti riigis
Uuringufirma NielsenIQ suur jaekaubanduse uuring ja tulemuste raport nii Eesti, Läti kui ka Leedu turu kohta näitab hüpermarketite formaadi pidevat langust. Samas on näha poodide omamärgitoodete kasvu.