• 19.11.25, 15:53

Luksus ilma logota: teadlik tarbija kujundab moesektori tulevikku

Luksuse mõiste on viimastel aastatel tugevalt muutunud. Tänane klient otsib mitte niivõrd nime või logo, vaid kaupa, mis kestab, eristub ja sobitub tema isikliku identiteediga. Kvaliteetsed ehted ja autoridisain püsivad kindla valikuna ka keerulistes oludes.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Vasakul Mammu Couture brändi looja Maria Tammeorg, vasakul Grenardi tegevjuht Natalja Reinoja
  • Vasakul Mammu Couture brändi looja Maria Tammeorg, vasakul Grenardi tegevjuht Natalja Reinoja
  • Foto: Erakogu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele