Üllatavalt suur hulk ettevõtjaid – nii oma kui ka kaubakeskuse äripinnal tegutsevad kauplejad – murravad kundedele antud lubadust ega pea kinni lubatud lahtiolekuajast.
Kui käin õhtuti Solarises või Viru keskuses, siis seal on suurel osal kauplustel turvakardinad juba enne kl 21 pooles vinnas. Ilmselt mujalgi. Näiteks hakkavad töötajad päevakassat kokku lööma või koristama pool tundi enne sulgemist, kui poes on kunded, kes “segamise” pärast pahuraid ja etteheitvaid pilke teenivad.
Või lastakse kaubakeskuses ukse ees turvakardin poolde vinna 15 minutit enne uste sulgemist. Isegi kui ma saan aru, et sulgemise aeg on lähedal, siis turvakardina kas või osaline allalaskmine hüüab juba eemalt: “Hoia siit eemale!”
Samas võib teinekord just 15 minutist piisata, et vajalik letilt haarata ja selle eest maksta. Ehk tekitada käivet-kasumit, millest ka töötajaile palka makstakse. Rääkimata sellest, et kui on lubatud poe lahtiolekut kella 21ni, siis peab pood vähemalt 21ni toimima.
Selline kundede tõrjumine ei pruugigi olla osa ?rma klienditeeninduspoliitikast, pigem töötajate isetegevus, mis juhtkonnale-omanikele teadmata. Reklaamile ja turundusele kulutatud aeg ja raha haihtub aga sellest hoolimata.
Ajal, mil valikuid on kõiges palju, pole mõtet end hellitada pettekujutlusega, et kui kaupa või teenust väga vaja, küll siis tagasi tullakse. Ei pruugi nii minna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.