Rivo Sarapik • 14. november 2012
Jaga lugu:

Kunde tõrjumine 15 minutit enne sulgemist maksab kätte

Üllatavalt suur hulk ettevõtjaid – nii oma kui ka kaubakeskuse äripinnal tegutsevad kauplejad – murravad kundedele antud lubadust ega pea kinni lubatud lahtiolekuajast.

Kui käin õhtuti Solarises või Viru keskuses, siis seal on suurel osal kauplustel turvakardinad juba enne kl 21 pooles vinnas. Ilmselt mujalgi. Näiteks hakkavad töötajad päevakassat kokku lööma või koristama pool tundi enne sulgemist, kui poes on kunded, kes “segamise” pärast pahuraid ja etteheitvaid pilke teenivad.

Või lastakse kaubakeskuses ukse ees turvakardin poolde vinna 15 minutit enne uste sulgemist. Isegi kui ma saan aru, et sulgemise aeg on lähedal, siis turvakardina kas või osaline allalaskmine hüüab juba eemalt: “Hoia siit eemale!”

Samas võib teinekord just 15 minutist piisata, et vajalik letilt haarata ja selle eest maksta. Ehk tekitada käivet-kasumit, millest ka töötajaile palka makstakse. Rääkimata sellest, et kui on lubatud poe lahtiolekut kella 21ni, siis peab pood vähemalt 21ni toimima.

Selline kundede tõrjumine ei pruugigi olla osa ?rma klienditeeninduspoliitikast, pigem töötajate isetegevus, mis juhtkonnale-omanikele teadmata. Reklaamile ja turundusele kulutatud aeg ja raha haihtub aga sellest hoolimata.

Ajal, mil valikuid on kõiges palju, pole mõtet end hellitada pettekujutlusega, et kui kaupa või teenust väga vaja, küll siis tagasi tullakse. Ei pruugi nii minna.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt