Hea toote eest maksavad kliendid meeleldi kõrgemat hinda. Oma kvaliteetse toote konkurentidest odavalt müümine võib aga hoopis oodatust vastupidise efekti anda, rääkis ettevõtja ja koolitaja Jakob Saks.

- Ettevõtja ja koolitaja Jakob Saksa arvates ei tasu loota, et inflatsioon niipea taltub.
- Foto: Raul Mee
“Hind sümboliseerib meie alateadvuses väärtust. Kui midagi on hea, siis ta peab olema kallis, sest muidu ei osteta seda, inimesed ei usu sellesse, et on parem. Miks ta siis nii odav on, kui ta nii hea on?” selgitas Saks Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Seotud lood
Täiendatud Maxima kommentaaridega.
Kaupmeeste hinnangud koalitsioonilepingus planeeritava käibemaksu tõustmise suhtes on erinevad, kuid tuuakse välja, et käibemaksu kõrval on olulisem võitlus ebaõiglaste maksudega ning sihtotstarve, milleks riik täiendavat tulu kasutab.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.