• 17.05.23, 13:32

Ettevõtja soovitab hindu tõsta: teistest odavamalt müümine pole rikkuse valem

Hea toote eest maksavad kliendid meeleldi kõrgemat hinda. Oma kvaliteetse toote konkurentidest odavalt müümine võib aga hoopis oodatust vastupidise efekti anda, rääkis ettevõtja ja koolitaja Jakob Saks.
Ettevõtja ja koolitaja Jakob Saksa arvates ei tasu loota, et inflatsioon niipea taltub.
  • Ettevõtja ja koolitaja Jakob Saksa arvates ei tasu loota, et inflatsioon niipea taltub.
  • Foto: Raul Mee
“Hind sümboliseerib meie alateadvuses väärtust. Kui midagi on hea, siis ta peab olema kallis, sest muidu ei osteta seda, inimesed ei usu sellesse, et on parem. Miks ta siis nii odav on, kui ta nii hea on?” selgitas Saks Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 14.04.23, 13:58
Kaupmehed peavad oluliseks võitlust ebaõiglaste maksudega
Täiendatud Maxima kommentaaridega.
Kaupmeeste hinnangud koalitsioonilepingus planeeritava käibemaksu tõustmise suhtes on erinevad, kuid tuuakse välja, et käibemaksu kõrval on olulisem võitlus ebaõiglaste maksudega ning sihtotstarve, milleks riik täiendavat tulu kasutab.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele