Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak rääkis "Teeninduse teejuhi" saates, et häid inimesi võib palgata, aga kui tugisüsteem ei tööta ja sinna ei ole panustatud, siis head teenindust ei ole lihtne saavutada ning tähtis on ka seda hoida.
OKO restoranide juht Mattias Põld ja Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak. Foto: Äripäev
Teine külaline OKO restoranide juht Mattias Põld tõi näite, kuidas juht peaks reageerima, kui teenindajal on raskusi probleemse kliendiga. Saates "Teeninduse teejuht" arutleti juhi rolli üle teeninduses ning sellest, kui tähtis on pakkuda oma inimestele kindlustunnet. Juttu tuli ka teenindusprotsessidest, reeglite kehtestamisest, teeninduse põhiväärtustest aga ka tagasisidest juhile ja AI kasutamisest.
Saate lõpus jagavad nii Nõlvak ja ka Põld kuulajatele juhtimisnõuande, mis teenindussektoris töötab.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.