• 09.09.24, 14:11

Head teenindust rahaga ei osta

Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak rääkis "Teeninduse teejuhi" saates, et häid inimesi võib palgata, aga kui tugisüsteem ei tööta ja sinna ei ole panustatud, siis head teenindust ei ole lihtne saavutada ning tähtis on ka seda hoida.
OKO restoranide juht Mattias Põld ja Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak.
  • OKO restoranide juht Mattias Põld ja Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak.
  • Foto: Äripäev
Teine külaline OKO restoranide juht Mattias Põld tõi näite, kuidas juht peaks reageerima, kui teenindajal on raskusi probleemse kliendiga. Saates "Teeninduse teejuht" arutleti juhi rolli üle teeninduses ning sellest, kui tähtis on pakkuda oma inimestele kindlustunnet. Juttu tuli ka teenindusprotsessidest, reeglite kehtestamisest, teeninduse põhiväärtustest aga ka tagasisidest juhile ja AI kasutamisest.
Saate lõpus jagavad nii Nõlvak ja ka Põld kuulajatele juhtimisnõuande, mis teenindussektoris töötab.
Saadet juhtis Maarit Eerme, Kaubandus.ee juht.
Head teenindust rahaga ei osta
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele