• 24.03.25, 16:20

Universaal Universumi kohal laiub tume suitsupilv: käive on kukkunud, pidime sulgema ja koondama

Suitsetamistarvikute müüja Universaal Universumi kohal laiub täna tume suitsupilv – seadusesilm seab tegevusele aina hävitavamaid piiranguid, olukorda ei paranda ka nõrk tarbijakindlus.
Universaal Universumi kohal laiub tume suitsupilv: käive on kukkunud, pidime sulgema ja koondama
  • Foto: Indrek Susi
Universaal Universumi asutaja Margus Kalam tõdes juba intervjuu alguses, et kui muidu läheb hästi, siis äris läheb kehvasti. “Käive on üsna kõvasti kukkunud. Oleme otsi kokku tõmmanud – ühe poe oleme sulgenud ja ka mõned töötajad koondanud,” tunnistas Kalam keerulist olukorda. Ta lisas, et äriga jätkatakse, aga kui suure hulga kauplustega, selgub alles aasta lõpus.

Seotud lood

TOP
  • 21.02.25, 14:16
Gaselli TOP 352 | Vaata, kes kaubandusest ja HoReCast tegid kõige rajuma kasvu!
Tänavuses kõige kiiremini kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOP-is oli 1300 ettevõtte hulgas 352 kaubanduse ja HoReCa ettevõtet, kes tegid möödunud aastal kõige kiiremad ja vihasemad tulemused.
Uudised
  • 01.06.18, 09:04
Maailma suurim tubakatootja: lõpetage sigarettide suitsetamine
Maailma suurim tubakatootja Philip Morris International (PMI) tuli ülemaailmsel tubakavabal päeval välja üllatava avaldusega, kus soovitas inimestel sigarettide tarvitamine lõpetada või tarvitada alternatiivseid tubakatooteid, millel puudub põlemisprotsess.
Uudised
  • 24.03.25, 13:43
Piiriülese e-kaubanduse maksulaekumine Eestis kasvas hüppeliselt
Piiriüleste e-kauplejate maksulaekumine Eestisse on 2024. aasta jooksul 50% suurenenud võrreldes varasema aastaga, mis kinnitab, et varem ei maksnud piiriülesed ettevõtted kogu käibemaksu Eestisse.
TOP
  • 21.03.25, 13:56
Maksuvõlglaste TOP 20 | Suurima maksuvõlaga rõivakaupmees: viimased kaks aastat on olnud keerulised
Lisatud Rademari juhi kommentaar!
Rademar on suurima maksuvõlaga rõivamüüja – ajatatud võlg on mitmekordselt suurem kui valdkonna teistel tegijatel. Ettevõttes käivad samaaegselt ka ulatuslikud ümberkorraldused.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele