• 21.02.25, 14:16

Gaselli TOP 352 | Vaata, kes kaubandusest ja HoReCast tegid kõige rajuma kasvu!

Tänavuses kõige kiiremini kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOP-is oli 1300 ettevõtte hulgas 352 kaubanduse ja HoReCa ettevõtet, kes tegid möödunud aastal kõige kiiremad ja vihasemad tulemused.
Gaselli TOP 352 | Vaata, kes kaubandusest ja HoReCast tegid kõige rajuma kasvu!
  • Foto: Raul Mee
Kui eelmisel aastal jõudis Gaselli TOP-i 1900 firmat, siis tänavu kahanes kasvuspurtijate mass ligikaudu 1300ni. Ka kaubandusettevõtteid jõudis TOP-i 79 võrra vähem.

Seotud lood

TOP
  • 19.02.25, 12:04
TOP 15 | Mööblimüüjad kas õitsevad või vajuvad raskustesse
Kvartaliraporti mööblimüüjate koondkäibe TOP-is on mitmeid mööblimüüjaid, kelle äri õitseb, kuid on ka neid, kes peavad murdma pead, kuidas langusest väljuda.
TOP
  • 14.02.25, 12:27
TOP 15 | Kaks suurt jaeketti tegid ägedad tulemused, teised tammuvad paigal
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
TOP
  • 17.02.25, 14:03
Cateringi TOP 52 | “Suurkliendid ei võta enam toitlustajat, kes rohelist mõtteviisi ei järgi”
Cateringi TOP-i esikolmikul on keerulisest majanduskeskkonnast hoolimata kalendrid täis, kuid väljakutseid jagub toitlustajatel küll ja veel.
TOP
  • 14.02.25, 13:55
Restoranide TOP 129 | “Keskklassi jääb aina vähemaks”
Tänavuse restoranide TOP-i vallutajad tõdevad, et aina vähemaks jääb inimesi, kes väljas söömist endale lubada saavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele