• 11.04.25, 12:35

Parima juhi finalist Aaro Lode: tunnustus võtab sõnatuks

Tänavuse parima juhi konkursi kolme parima sekka valitud Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode tunnistas, et värskelt teada saadud tunnustus võttis sõnatuks, kuid tunnustus tähendab talle väga palju.
Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode.
  • Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode.
  • Foto: Andras Kralla
Lode rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis, et tema jaoks on tunnustus väärtuslik just konkursi formaadi tõttu, millest lähtuvalt tulevad kandidaadid läbi meeskondade.

Seotud lood

Uudised
  • 07.04.25, 13:50
Vaata, millised kaubanduse ja HoReCa juhid esitati aasta parima juhi konkursile!
Tänavu esitati Eesti parima juhi konkursile 104 erinevat tippjuhti pea kõikidest ärivaldkondadest, neist 21 kandidaati kuuluvad kaubanduse ja HoReCa sektoritesse.
TOP
  • 14.02.25, 13:55
Restoranide TOP 129 | “Keskklassi jääb aina vähemaks”
Tänavuse restoranide TOP-i vallutajad tõdevad, et aina vähemaks jääb inimesi, kes väljas söömist endale lubada saavad.
Uudised
  • 02.04.24, 15:04
Vihand: kõige paremaid diile tehakse, kui teised kardavad
Kui Putin oma käsilastega peale jääb, oleme põhjast veel kaugel, hindas A Le Coqi juht Jaanus Vihand Äripäeva raadiosaates “Tööandjate tund” tänast olukorda.
Uudised
  • 20.05.20, 12:10
Baltic Restaurants: Turuosaliste vähenemine on paratamatu
Juba enne kriisi ei jagunud kõikidele turuosalistele kliente ja ega kriis seda olukorda parandanud ei ole. Turuosaliste vähenemine on ilmselgelt paratamatu, rääkis intervjuus Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele