Kaubandusettevõtte edus mängib võtmerolli e-pood. Iga e-poodi pidav kaupmees teab, et veebiplatvormi loomine ja haldamine nõuab omajagu aega, energiat ja ka investeeringuid. Kuid selleks, et e-pood pakuks enamat kui vaid uhke esmamulje ning tänased ja tulevased kliendid sealt parima võimaliku kogemuse saaksid, ei tohiks unustada e-poe projektijärgset hooldust, ilma milleta võib kogu tehtud töö ja vaev asjatuks osutuda.
E-poe hooldamine võib kujuneda paljudele kaupmeestele suureks väljakutseks, sest puuduvad vajalikud teadmised ja oskused. Seepärast on parem pöörduda ekspertide poole, kes oskavad e-poodi hooldada ja aitavad nii e-äri hoogustada.
FinestCommerce Support Lead Kristin Undrest annab ülevaate, mida e-poe projektijärgne hooldus endast kujutab ja miks e-poe omanik seda vajab.
Teine silmapaar kasvatab turvatunnet
Iga kaupmehe õudusunenägu on see, kui tema e-kauplus mingil põhjusel järsku enam ei tööta. Sellise stsenaariumi vältimiseks on vajalik pidevalt IT-süsteeme monitoorida, et võimalikele probleemidele aegsasti reageerida. Projektijärgne hooldus suudab sellist võimekust pakkuda ning tagab kaupmehele meelerahu ja teadmise, et tema e-pood on kindlates kätes. IT-süsteemidel hoiab pidevalt silma peal hooldustiim ja tõrgete esinedes saavad nad kohe sekkuda. See aga aitab kokku hoida raha ja aega, mida süsteemide maasolek ja sellest tulenevad probleemid tekitada võivad.
Alati uusim versioon
Digitaalne maailm võib olla haavatav. Selleks, et kasutatavad tarkvarad täidaksid enda eesmärki, tuleb käia muudatustega kaasas ja hoida süsteemid viimastel versioonidel. Korralise hoolduse ja uuendamise teenus on kaupmehele mugav lahendus, sest nii ei pea ta ise selle tegevuse pärast muretsema.
Pidevalt arenev e-pood
Hooldusfaasis oleva projekti puhul on tähtis roll ka edasisel arengul, mis tagab, et e-pood vastaks algsetele visioonidele, kuid kohanduks ka muutunud soovidele ja vajadustele, mida tingivad tänapäevased ettearvamatud olukorrad ja suunad.
Näiteks võimaldab hooldusfaas uutele turgudele laienevale e-poele lisada uusi keeli ja makselahendusi. Samas on võimalik ellu viia ka lahendusi, mida e-poe algses plaanis ei jõutud ellu viia.
Nõuanded äri edendamiseks
Projektijärgne koostöö tagab kaupmehele kindla partneri, kes õpib tema äri süvitsi tundma ning aitab ärile parimaid lahendusi leida. Nõnda on näiteks võimalik välja pakkuda lahendusi, mis võiks kaupmehele tema eesmärkide saavutamiseks kõige paremini sobida. Samas aitab partner hinnata ka kaupmehe soovitud lahenduste praktilisust, väljundit ja vajalikkust tema sihtide poole liikumiseks.
Abi on alati käeulatuses
Iga e-kaupluse haldamise puhul tekib hetki, mil oma teadmistest või oskustest tundub väheks jäävat. Selle asemel, et oma murega üksi jääda ja kulutada väärtuslikku aega vastuste otsimisele, on hea omada kindlat partnerit, kellele saaks probleemi lahendamise delegeerida. Näiteks pakub FinestCommerce oma klientidele kõigi küsimuste korral võimalust võtta ühendust neile meelepärasel moel, kas e-poe vormi, e-maili või telefoni teel. Oma murega ei jäeta kedagi üksi ning vajadusel tegeleb kliendi probleemiga terve FinestCommerce IT-meeskond. Sel moel on võimalik lahendusi leida erinevatele tõrgetele alates lihtsamatest tavakasutajate juhendamistest või seadistuste muutmistest kuni juhtkonna poolt esitatud keerukamate uute arendussoovideni.
Selleks, et koostööd ladusamaks muuta, saab kliendi soovil kokku leppida konkreetsed vastuvõtmise ja reageerimise ajad. See muudab mõlema osapoole jaoks vastutuse teineteise ees veelgi selgemaks.
Kui tunned, et selline tugi aitaks ka sinu e-äri uuele tasemele viia, siis on FinestCommerce meeskond loonud e-kaupmeestele spetsiaalsed teenuspaketid, mis hõlmavad nn
service-level agreementi ehk kokkulepet e-poe arendusfaasi järgse suhtluse tagamiseks kliendi ja partneri vahel. Tutvu meie teenuslahendustega veebilehel
finestcommerce.eeSeotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele