• ST
  • 12.05.23, 14:07

Indrek Kaljumäe: õige makseviis e-poes annab konkurentsieelise

Õige makseviisi olulisusest rääkis e-kaubanduse UX konverentsil LHV maksete kogumise tootejuht Indrek Kaljumäe. Tema sõnul tõstab e-poes kliendi jaoks sobiva makseviisi pakkumine tõenäosust, et klient tehingu lõpuni viib ning teda polegi seejärel sooduspakkumistega peibutada vaja.
Indrek Kaljumäe kinnitas, et erinevad inimesed eelistavad erinevaid makselahendusi.
  • Indrek Kaljumäe kinnitas, et erinevad inimesed eelistavad erinevaid makselahendusi. Foto: Raul Mee
"Kui esile hakkasid tulema Apple Pay ja Google Pay makselahendused, siis tekkis küsimus, et kas vanemad variandid lükatakse kõrvale ja kas on kas on mõtet üldse neid varasemaid valikud välja pakkuda?" ütles Kaljumäe. "Tuli aga välja, et nii palju, kui on inimesi, on ka erinevaid eelistusi. Kui inimene leiab oma lemmik makseviisi, on tõenäosus, et ta ostab ja maksab, suurem."
Kaljumäe ettekannet e-kaubanduse UX konverentsilt saad vaadata siit:

Seotud lood

Uudised
  • 10.05.23, 18:25
Selgusid Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed 2023
Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee tunnustas 10. mail toimunud E-kaubanduse UX konverentsi raames kõige kasutajasõbralikumaid e-poode.
Uudised
  • 12.05.23, 09:54
5 olulist põhjust, miks e-poes ostukorv hüljatakse
E-kaubanduse edu sõltub paljudest komponentidest, kuid ettevõtte jaoks on lõpuks oluline, et e-poodi jõudnud kliendid oma ostu ka lõplikult vormistaksid. Millised on aga põhilised põhjused, miks e-poes ostukorv hüljatakse ning ostu lõpule ei viida, rääkis e-kaubanduse UX konverentsil digiteenuste strateeg ja UI/UX disainer Andres Kostiv.
Uudised
  • 11.05.23, 09:33
Fotod: E-kaubanduse UX konverents
10. mail toimus E-kaubanduse UX konverents, kus jagati välja ka kasutajasõbralike e-poodide tiitleid. Konverentsil arutleti e-poodide kasutajakogemuse parendamise üle ning jagati hulgaliselt näpunäiteid, mida enda e-poes parendada.
Uudised
  • 11.05.23, 11:11
5 märksõna, mille abil e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda
Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele