Omega kodumasinate kaupluseketti pidava
Anava Eesti ASi tegevdirektor Veiko Süvaoja ütles, et suuremate ostude
puhul saab klient kodutehnika hinda alla kaubelda.
Süvaoja tunnistas aripaev.ee-le, et ostuhuvilised püüavad hinda alla kaubelda ja teatud juhul tulevad Omega kodumasinate kauplused neile ka vastu. "Esita küsimus! Küsi hinnapakkumist!" vilgub kutsuvalt Omega kaupluste veebilehel.
"Meil vahet pole, kas inimene maksab sularahas, pangakaardi või ülekandega," märkis Süvaoja Äripäeva lugeja vihje kohta, et sularahas makstes saab suuremate kaupade hinda kuni 10% alla tingida, kuna kaupmees hoiab kaardimaksetehingu vältimiselt sellise summa kokku.
Süvaoja sõnul kehtib neil boonussüsteem, mille kohaselt saab klient iga kolmanda ostu puhul 5% allahindlust. "Kui keegi ostab korraga suurema summa eest, näiteks viis-kuus asja korraga, saab ta hinda alla kaubelda," selgitas ta.
"Ega keegi ei keela kaubelda, meil on ju vaba turg," kostis Süvaoja vastuseks küsimusele, kui sageli ja palju praegu hinda alla tingida püütakse. Ta ütles samas, et Omega kauplused jäävad soodustusi tehes mõistlikkuse piiresse. Ostult 10% alla ei saa, kuna see kahjustaks juba kasumit.
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.