• 23.04.09, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hennes Mauritz on Hiinas popp

Euroopa suuruselt teine moerõivaste jaemüüja Hennes Mauriz kavatseb tänu nõudluse kasvule avada sel aastal Hinnas vähemal kümme uut poodi, kirjutab Bloomberg.
Poed avatakse Pekingis, Shanghais ja Honkongis, kinnitas täna Hiina pealinnas esimese H Mi kaubamaja avamisel Hiina üksuse juht Lex Keijser. Nüüd on Hiinas ja Hongkongis kokku 15 H Mi poodi.
Interbrandi andmetel Euroopa tuntuim kaubamärk jaekaubanduses kasvatas Hiinas eelmisel aastal müüki pea kaks korda, 827 miljoni Rootsi kroonini. Euroopas oli eelmise aasta käive 88,5 miljardit krooni. Kokku kavatseb jaegigant sel aastal avada 225 uut kauplust, neist 74 teises kvartalis. Sel kuul avab H M Hiinas veel kaks kauplust.
Täna seisis enne Pekingi poe avamist järjekorras vähemalt 800 inimest, neist esimene (Una Song) seisis vihma käes viis tundi. „Ma olen näinud Shanghais müüdavaid riideid, aksessuaare ja käekotte ajakirjades avaldatud piltidel ning lootsin, et nad tulevad ka Pekingisse,“ lausus 20aastane tudeng uudisteagentuurile, kes ostis 29 dollarit maksva Matthew Williamsoni käekoti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele