Tallinnas asuva hulgilao SuperNetto XL
Säästumarketiks muutnud Rimi ei kavatse neid esialgu rohkem juurde rajada, ütles
Rimi Eesti Foodi juht Christer Östholm.
„Edasised plaanid sõltuvad sellest, kui edukaks kõnealune pilootprojekt osutub ja kui hästi see klientide poolt vastu võetakse,“ sõnas ta.
„Peamine põhjus, miks loobume SuperNettost, on meie huvi pakkuda konkurentsivõimelisemat hinnataset nii igapäevastele kaupadele kui ka hulgiostudele,“ selgitas ta.
„Kuna muudatus ei eelda suuri ümberehitustöid, vaid muudab eelkõige kontseptsiooni, siis ei ole investeeringud suuremad, kui need olid ühe tavalise Säästumarketi uuenduskuuri puhul, mil investeerisime ühe kaupluse uuendustöödesse keskmiselt 1,5-2 miljonit krooni,“ rääkis ta. „Peamisteks uuendusteks on SuperNetto ümberkujundamise juures sortimendi laiendamine ja pisemad muudatused kaupluse siseilmes,“ lisas Östholm.
SuperNettos oli jaekliendile suunatud kaupade valik Östholmi sõnul seni oluliselt piiratum. „XL kontseptsioon võimaldab laiendada märkimisväärselt kaupluse ostjaskonda – senised Säästumarketi kliendid saavad oluliselt suurema kaubavaliku ja võimaluse teha hulgioste, SuperNetto kliendid aga head pakkumised Säästumarketi soodushindade näol,“ rääkis ta.
XL Säästumarketi valikus saab olema nii tava- kui hulgipakendites kokku ca 7000 toodet. Võrdluseks, Rimi hüpermarketis on ligi 45 000 ja Säästumarketis 1700 toodet.
Östholmi sõnul ei hakka Rimi SuperNetto kaubamärki tõenäoliselt tulevikus Eestis enam kasutama. „Küll aga on SuperNetto jätkuvalt meie odavmüügikaupluste kaubamärk Lätis ja Leedus, seal jätkavad kaupluses sama nime ja kontseptsiooniga,“ kinnitas ta.