Milleks kopeerida ainult mõnda toodet, kui sama hästi võib luua terve poe või lausa poeketi, tundub olevat hiinlaste põhimõte.
Hiinas lokkav piraatpoepidamine tuli avalikuks, kui avastati mitu trendikat Apple’i poodi, mis tegelikult oli puhas võltsing. Vale-Apple`i poode on leitud ka näiteks Horvaatiast ja Hispaaniast.
Järgmiseks tulid Hiinas päevavalgele järeletehtud Ikea poed, kuid suurriigi ärimehed on võltsinguvallas klass omaette - praeguseks on paljastatud juba kümneid eri kaubamärkide piraatpoode.
Hiinas on näiteks järele tehtud USAs menukaid Disney poode ning tegutseda jõudis koguni üks piraat-Disneyland, mis nüüdseks on siiski suletud. Mobiiltelefonide, kellade, firmarõivaste, arvutimängude jms võltsimisest pole Hiina puhul mõtet rääkidagi - järele tehakse kõike, millel vähegi turgu on.
Vahetevahel antakse ostjale siiski ka märku, et tegu pole päris ehtsa tootega. Näiteks Nike asemel on tossudele kirjutatud Nibe ja Pizza Huti asemel tegutseb sööklakett Pizza Huh. McDonald’si nimi on muudetud hiina hääldusele sobivaks, aga kogu kujundus ja kontseptsioon on kopeeritud kohati koos kaarelogoga.
Hiina savijalgadel autorikaitseseaduse tõttu on isegi paljastatud piraatpoodide sulgemine peaaegu võimatu. Kaubamärgiomanikele toob aga lokkav võltsinguäri miljardeid kahju, kusjuures piraatkauba kvaliteetki on reeglina allpool arvestust.