Müügi kasvu taga on Balbiino koorejäätise kaubamärk. Eelmisel aastal turule tagasi toodud Lumemarjajäätis on samuti üks tarbijate seas kiirelt omaks võetud lemmikuid.
Kodumaise jäätisetootja AS Balbiino jäätisemüük kasvas esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 19 protsenti, ulatudes peaaegu 520 tonnini, seisab saadetud pressiteates.
"Tarbijad hindavad jäätises kodumaisust, seepärast oleme rõhuasetuse pannud ehtsast Eesti koorest jäätistele ning müüginumbrite kasv näitab, et inimestele need maitsevad," möönis ASi Balbiino juhataja Kaido Salurand.
Lisaks jäätisemüügile kasvatas AS Balbiino ka teise olulise tegevusvaldkonna, külmutatud ja jahutatud toodete müüki, mis kasvas esimeses kvartalis mullusega võrreldes kaheksa protsenti.Kogu AS Balbiino esimese kvartali käive kasvas mullusega võrreldes 8,8 protsenti. Eesti-sisene müük suurenes 9,6 protsenti ja eksport kaks protsenti.
AS Balbiino jäätised vastavad kõrgeimatele toiduohutuse ja kvaliteedi standarditele, seitsmendat aastat on ettevõte saanud Euroopa rangeima toiduohutuse tõendi - BRC sertifikaadi.
Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd ligi 300 inimesele.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.