Maailma suurima kosmeetikatootja L’Oreali I kvartali käive ületas analüütikute ootused, kuna luksusbrändide nõudlus aitas professionaalsete toodete nõrkusest üle saada.
Käive kasvas aastaga 5,1%, 5,93 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 5,85 miljardi eurost käivet. Ilma ülevõtmiste, üksuste müügita ja valuutakursi muutusteeta kasvas käive 5,5%.
„See ei ole üldse halb,“ ütles Exane BNP Paribasi analüütik Eamonn Ferry.
Käibekasvu veduriks oli L’Oreal Luxe üksus, mis müüs 8,1% mullusest enam kaupa. Nõudlus kasvas tugevalt Hiinas ja USAs, kuid Lääne-Euroopa nõudlus oli kehv.
„Luksusäri läheb Hiinas tõesti hästi,“ ütles juhatuse esimees Jean-Paul Agon eilses konverentskõnes analüütikutele.“ Üksuse esimese kvartali kasv Hiinas oli suurem 20 protsendist. Üksusele oli üle maailma suurimaks probleemiks Lõuna-Korea.
Agon prognoosis, et üleilmne luksuskaupade turg kasvab tänavu umbes neli kuni viis protsenti.
Professionaalsete toodete üksuse käive vähenes 0,4% seoses raske olukorraga Lõuna-Euroopas. Kvartal oli oodatust raskem, eriti kvartali teises pooles.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!