Autor: Romet Kreek • 19. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Luksusbrändid tõstsid L’Oreali käivet

Maailma suurima kosmeetikatootja L’Oreali I kvartali käive ületas analüütikute ootused, kuna luksusbrändide nõudlus aitas professionaalsete toodete nõrkusest üle saada.

Käive kasvas aastaga 5,1%, 5,93 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 5,85 miljardi eurost käivet. Ilma ülevõtmiste, üksuste müügita ja valuutakursi muutusteeta kasvas käive 5,5%.

„See ei ole üldse halb,“ ütles Exane BNP Paribasi analüütik Eamonn Ferry.

Käibekasvu veduriks oli L’Oreal Luxe üksus, mis müüs 8,1% mullusest enam kaupa.  Nõudlus kasvas tugevalt Hiinas ja USAs, kuid Lääne-Euroopa nõudlus oli kehv.

„Luksusäri läheb Hiinas tõesti hästi,“ ütles juhatuse esimees Jean-Paul Agon eilses konverentskõnes analüütikutele.“ Üksuse esimese kvartali kasv Hiinas oli suurem 20 protsendist.  Üksusele oli üle maailma suurimaks probleemiks Lõuna-Korea.

Agon prognoosis, et üleilmne luksuskaupade turg kasvab tänavu umbes neli kuni viis protsenti.

Professionaalsete toodete üksuse käive vähenes 0,4% seoses raske olukorraga Lõuna-Euroopas. Kvartal oli oodatust raskem, eriti kvartali teises pooles.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700