• 19.04.13, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luksusbrändid tõstsid L’Oreali käivet

Maailma suurima kosmeetikatootja L’Oreali I kvartali käive ületas analüütikute ootused, kuna luksusbrändide nõudlus aitas professionaalsete toodete nõrkusest üle saada.
Käive kasvas aastaga 5,1%, 5,93 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 5,85 miljardi eurost käivet. Ilma ülevõtmiste, üksuste müügita ja valuutakursi muutusteeta kasvas käive 5,5%.
„See ei ole üldse halb,“ ütles Exane BNP Paribasi analüütik Eamonn Ferry.
Käibekasvu veduriks oli L’Oreal Luxe üksus, mis müüs 8,1% mullusest enam kaupa.  Nõudlus kasvas tugevalt Hiinas ja USAs, kuid Lääne-Euroopa nõudlus oli kehv.
„Luksusäri läheb Hiinas tõesti hästi,“ ütles juhatuse esimees Jean-Paul Agon eilses konverentskõnes analüütikutele.“ Üksuse esimese kvartali kasv Hiinas oli suurem 20 protsendist.  Üksusele oli üle maailma suurimaks probleemiks Lõuna-Korea.
Agon prognoosis, et üleilmne luksuskaupade turg kasvab tänavu umbes neli kuni viis protsenti.
Professionaalsete toodete üksuse käive vähenes 0,4% seoses raske olukorraga Lõuna-Euroopas. Kvartal oli oodatust raskem, eriti kvartali teises pooles.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele