Romet Kreek • 19. aprill 2013
Jaga lugu:

Luksusbrändid tõstsid L’Oreali käivet

Maailma suurima kosmeetikatootja L’Oreali I kvartali käive ületas analüütikute ootused, kuna luksusbrändide nõudlus aitas professionaalsete toodete nõrkusest üle saada.

Käive kasvas aastaga 5,1%, 5,93 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 5,85 miljardi eurost käivet. Ilma ülevõtmiste, üksuste müügita ja valuutakursi muutusteeta kasvas käive 5,5%.

„See ei ole üldse halb,“ ütles Exane BNP Paribasi analüütik Eamonn Ferry.

Käibekasvu veduriks oli L’Oreal Luxe üksus, mis müüs 8,1% mullusest enam kaupa.  Nõudlus kasvas tugevalt Hiinas ja USAs, kuid Lääne-Euroopa nõudlus oli kehv.

„Luksusäri läheb Hiinas tõesti hästi,“ ütles juhatuse esimees Jean-Paul Agon eilses konverentskõnes analüütikutele.“ Üksuse esimese kvartali kasv Hiinas oli suurem 20 protsendist.  Üksusele oli üle maailma suurimaks probleemiks Lõuna-Korea.

Agon prognoosis, et üleilmne luksuskaupade turg kasvab tänavu umbes neli kuni viis protsenti.

Professionaalsete toodete üksuse käive vähenes 0,4% seoses raske olukorraga Lõuna-Euroopas. Kvartal oli oodatust raskem, eriti kvartali teises pooles.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt