Kivine meenutas 30 aasta tagust aega, mil kohaliku turu piimatoodete valikusse kuulus mõni üksik toode ning mil nende toodete kaubamärkidena võiski käsitleda piima, hapukoort ja keefiri. Tema sõnul polnud sel ajal oluline, kas toode on teistest „värvilisem“ või maitsvam – peamine, et toode oli turul.’i all tooteid kõigile Eesti suurematele kauplusekettidele, siis tänaseks on oma taktikat muudetud. (PL) toodete osakaal 2011. aastal 25 miljonit eurot. Samal ajal oli ettevõtte käive 106 miljonit eurot. Kivine nentis, et sellised PL mahud hakkasid ettevõttele üle jõu käima.
Kivine lisas, et täna on konkurents piimatoodete turul väga terav ning see on mõjutanud ka AS Tere valikuid: kui varem valmistas ettevõte Private Label
„Me tootsime vahepeal kokku mitutkümmet kaubamärki ja toodet. Valmistasime tippajal suurematele poekettidele kokku 5 erinevat piima. Iga päev kell 11 saime tellimused ja kell 14 pidi auto koos kaubaga olema juba kliendi laos. Vahel juhtus nii, et kliendi kaup jäi meie lattu ning päev lõppes selle kauba jaoks tihtipeale rohelise konteineriga, kuna järgmine päev tuli juba uus tellimus,“ rääkis Kivine.Tema kinnitusel moodustas AS Tere poolt toodetavate Private Label
„Meie PL maht tõusis kogumahust 40 protsendini, käive aga 25 protsendini. Kasum ja rentaablus hakkasid aga nullilähedale jõudma,“ lisas Kivine.Tema sõnul jäi Terele ühe enam mulje, et tehakse kellegi teise äri ning enda äri osa jäi üsna õhukeseks. Sellest tulenevalt võttis piimatööstus vastu otsuse PL toodetest Eestis loobuda.„Ära tooda PL-i koduturule seal, kus sa konkureerid omaenda kaubamärgiga, kuna selles võitluses jääd sa kaotajaks. Päeva lõpuks on otsustajaks poekett ja nende otsused tulevad väljapoolt Eestit,“ märkis Kivine.