Autor: Pille Ivask • 13. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Neli globaalbrändi, mis tulevikus valitsevad maailma jaeturgu

Goldman Sachs avaldas analüüsi, milles toob välja neli globaalbrändi, mis tulevikus veelgi laienevad ning jaeturgu valitsevad, kirjutab Business Insider.

Kuigi arvatakse, et oma sõna on öelda ka väiksematel tegijatel, usub Goldman Sachs, et megabrändid jätkavad oma võidukäiku.

Goldman Sachsi analüüsis tuuakse välja neli suurt brändi, mis Y-generatsioonile ehk vahemikus 1979-2001 sündinuile tulevikus kõige paremad tunduvad.

Apple. Apple toodab tehnikat, mis on Y-generatsiooni esindajatele muutunud igapäevaseks ning väga oluliseks. Goldman Sachs kirjutab, et need inimesed pole üksnes huvitatud Apple’i toodete ostmisest, nad on nõus nende eest ka palju maksma, kuna tegu on kuulsa brändiga. Seega tähendab see, et nimest on saanud toote puhul väga oluline osa. See on ka põhjus, miks Apple tulevikus ilmselt märkimisväärselt kasvab.

Disney. Kuigi Disneyt teatakse peamiselt filmide kaudu, on Disney ka üks osa laste mänguasjamaailmast. Disney on kampa löönud Hasbroga, et valmistada filmi-ja multikakangelaste põhjal laste mänguasju.

Nike. Ka Nike’i puhul hakkab Goldman Sachs tajuma üha enam megabrändi olemust. „Me usume, et Nike’i edukus põhineb nende tooteinnovatsioonil ning kultuuril, mis toodab edu. Samuti usume me, et nende brändide edu seisneb selles, et nad turustavad ennast väiksemana kui nad tegelikult on,“ seisab analüüsis.

Lego. Goldman Sachsi analüütikute hinnangul paneb Lego asjade ostmine Y-generatsiooni kuuluvad vanemad mõtlema, et nad on oma lapse arengu hüvanguks märkimisväärselt panustanud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757